Program Festival
Concert vocal-simfonic extraordinar
Orchestra simfonică
Corul academic G. Musicescu
Dirijor: Gheorghe Mustea
Dirijorul corului: Doru Morariu
Viorel Munteanu
Glasurile Putnei pentru cor de bărbați și orchestră de cameră
Vladimir Beleaev
Axis
– primă audiție –
Ghenadie Ciobanu
Apres un Lecture
Poem postmodern
Poem rap pentru voce bariton și orchestră simfonică, pe versuri de Emilian Galaicu-Păun
– primă audiție –
Solist: Vitalie Cebotari, bariton
Gheorghe Mustea
Concertul nr.1 pentru orchestră
– primă audiție –
Moderato
Andantino
Allegro scherzando
Povestea micului Pan
Operă pentru copii în trei acte
de Laurențiu Profeta
Libretul: Eugen Rotaru
Spectacol realizat de prof. drd. Daniela Mihaela Ciocoiu
Coord. științific prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
La pian: Edit Arva
Distribuția:
Peter Pan – Teodora Simon
clasa a III-a, Școala George Coșbuc, învățător Nicoleta Dăriescu, prof. Anca Apetroaie(Palatul Copiilor)
Povestitorul – Bogdan Cojocariu
lect. univ. dr.Universitatea de Arte George Enescu Iași
Doamna Darling – Andreea Chinez
Solistă Opera Națională Română Iași
Domnul Darling – Renato Ridiche
prof. Colegiul Național de Artă
Octav Băncilă Iași
Cei trei copii ai familiei Darling:
Wendy – Daniela-Mihaela Ciocoiu
prof. Colegiul Național de Artă Octav Băncilă Iași
John – Magdalena Alexandra Dornianu
clasa a XII-a, canto clasic, clasa prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Michael – Simona Tanasă
clasa a XII-a, canto clasic, prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Cățelușa Nana – Sabina Iuliana Atodiresei
clasa a XII-a, canto clasic, clasa prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Crocodilul – Beatrice Savin
clasa a XII-a, canto clasic, prof. Narcisa Pavel, Liceul de ArteVictor Brauner Piatra-Neamț
Căpitanul Hook – Ionuț Copăcel
anul II, clasa lect. univ. dr. Ionuț Urdeș, Universitatea de Arte George Enescu Iași
Copiii din Țara de Nicăieri:
Piuilă – Iuliana Surleac
clasa a XI-a, canto clasic, clasa prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Ronțăilă – Ștefana Mihai
clasa a XII-a, vioară, clasa prof. Marian Gorovei
Șugubeață – Crina Bălan
clasa a X-a, canto clasic, clasa prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Cârlionț – Diana Maria Ciurdea
clasa a XI-a, canto clasic, clasa prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Copiii pirați:
Gălușcă – Iustina Nedelcu
anul I,Universitatea de Arte George Enescu Iași
Pârjol – Crăița Robu
anul III, clasa conf. univ. dr. Adriana Severin, Universitatea de Arte George Enescu Iași
Ferăstruică – Mihaela Straton
master, anul II, Universitatea de Arte George Enescu Iași
Scăfârlie – Sabina Iuliana Atodiresei
clasa a XII-a, canto clasic, clasa prof. Daniela Mihaela Ciocoiu
Concert coral
Seniori ai artei corale românești
Corul academic G. Musicescu
Dirijor: Doru Morariu
Doru Popovici – Omagiu lui Eminescu:
Praeludium
Eterofonia e monodia
Polifonia
Constantin Arvinte – Diptic eminescian:
Când amintirile
Vre o zgâtie de fată
Vasile Timiș – Trei valsuri pe versuri de Eminescu:
După ce atâta vreme
Și dacă…
Adio
Constantin Râpă – Galop (fragmente din suita corală)
Ciuleandra
Sârba
Remus Georgescu – Două cântece vechi din Banat
Constantin Romașcanu – Cântă-n inimi România
Felicia Donceanu – Potentissimo Dio (pe versuri de Petru Cercel)
Mircea Neagu – Iarna (vs V. Alecsandri)
Vasile Timaru – Rugă (vs. Corneliu Coposu)
Ion Pelearc – Bună vestire pentru floarea mărului (vs. Lucian Blaga)
Dan Buciu – Visare (vs. Eminescu)
Irina Odăgescu – Tatăl nostru
Sabin Păutza – Două madrigale: Lacuri, Peste vârfuri (vs. Eminescu)
Concertul claselor de compoziție
ACADEMIA DE MUZICĂ „GHEORGHE DIMA” CLUJ-NAPOCA
Soliști:
Octavia Răceu, pian
Mira Gavriș, pian
Ramona Țuțuianu, flaut
Sonia Vulturar, vioară
George Godja, bariton
Lokodi András
Tango și Swing din Little suite pentru vioară și pian
Török-Gyurkó Áron
Polarization pentru pian
Mariusz Krisztian Siklodi
Liedul Eu o văd ades pe stradă, pentru bariton și pian, pe versuri de G. Coșbuc
Aurelian Băcan
Caravanserai pentru vioară și pian
Alexandru-Ștefan Murariu
Méditation pentru flaut și pian
UNIVERSITATEA DE ARTE „GEORGE ENESCU” IAȘI
Paul Pintilie (Master I)
Some Sick Lick pentru flaut, clarinet și pian
Călin Fărcășel, flaut
Bogdan Irina, clarinet
Cristina Răducanu, pian
Paul Pintilie
Ta – Ta pentru flaut solo
Florin Leonte, flaut
Izabela Vieriu (Anul IV)
Cvintet pentru oboi, vioară, violă, violoncel și pian
Diana Petrișor, oboi
Anamaria Trifanov, vioară
Laura Costea, violă
Alexandru Torge, violoncel
Cristina Răducanu, pian
Mihai Traista (Anul III)
Tema cu variațiuni pentru fagot și pian
Alin Dănilă, fagot
Brîndușa Tudor, pian
Mihaela Spulber (Anul II)
Lieduri pentru soprană și pian
Ce aude unicornul, pe versuri de Lucian Blaga
Contemporan, pe versuri de Vasile Voiculescu
Daniela Goria, soprană
Cristina Răducanu, pian
Concert cameral
Cvartetul Passione
Diana Jipa, vl I
Cristina Pașa, vl II
Mădălina Penciu, viola
Violeta Dumitru, vcl
Paul Constantinescu
Concertul pentru orchestră de coarde, versiune pentru cvartet
Allegro
Intermezzo
Rondo
**
Ansamblul de suflători Nova Musica Viva
Mihai Ailenei, coordonator
Adrian Iorgulescu
Rondelul de noapte, pentru clarinet și ansamblu de suflători
– Primă audiție –
Concert tradițional
Folclorul muzical românesc – tradiție și avangardă
Ansamblul T. T. Burada condus de Ciprian Chițu
Invitați:
etnomuzicologii Florin Bucescu și Viorel Bârleanu
Soliști vocali:
Teofana Lența, Cătălina Baltaru, Olga Iosub, Cristina Drăgan,
Simona Mazăre, Georgiana Găitan
Soliști instrumentiști:
Ionuț Peiu – trompetă, Bogdan Irina – clarinet, Radu Vieru – fluier
Ansamblul Teodor T. Burada al Universității de Arte George Enescu din Iași este format din tineri studenți entuziaști și pasionați de folclor din cadrul Facultății de Interpretare, Compoziție și Studii Muzicale Teoretice. Ansamblul are în proiect promovarea și tezaurizarea valorilor naționale perene, valorificarea în practică a culegerilor folclorice și promovarea folclorului apropiat de filonul autentic.
Pe lângă latura spectaculară, Teodor Burada urmărește prin intermediul acestor concerte și factorul educațional al studenților și al publicului de cele mai diverse categorii Au fost prezentate pe scenele din Iași, Pașcani, Suceava, Cernăuți – interpretativ și colocvial – obiceiuri uitateori aproape uitate precum: colinde cu mască, din diferite zone ale țării, obiceiuri de primăvară-vară (Paparudă, Cunună, Drăgaică, Hăulit, Toconele, Sul, Scaloian etc.), obiceiuri familiale ocazionale precum Nunta, cu toate etapele ei ș.a.
Sub aceeași titulatură, Cercul de folclor Teodor T. Burada realizează anchete folclorice pe teren împreună cu studenți ai Universității, îndrumați de lector univ dr. Ciprian Chițu, ce au drept scop culegerea de folclor (sub formă de observație directă ori indirectă) în satul contemporan. O parte din materiale sunt puse în valoare prin practică artistică în cadrul ansamblului, atât sub formă simplă, apropiată de latura autentică, precum și în aranjamente orchestrale.
Ansamblul a fost înființat în anul 2006 și implică trei formațiuni distincte, în scopul surprinderii complexului sincretic folcloric: orchestra de muzică populară, grupul vocal tradițional și dansatori amatori.
Dirijorul ansamblului, lector univ dr. Ciprian Chițu activează la disciplinele Folclor muzical și Teorie, solfegiu, dictat. De coordonarea soliștilor și a grupului vocal se ocupă lector univ. dr. Ionuț Urdeș.
Concert coral
Muzică corală românească
Corul de cameră Vox Art’Is
Dirijor: Bogdan Cojocariu
Achim Stoia
Trei cântece din Moldova
Romeo Cosma
Priceasna
Ciprian Ion
Tatăl Nostru
Vasile Spătărelu
Trei colinde laice
Sabin Păutza
Velerim și Veler Doamne
Leonard Dumitriu
Trei madrigale pentru cor a capella
Roxana Pepelea
Diptic coral
Gheorghe Duțică
Vestea
Paul Constantinescu
Miorița
Viorel Munteanu
Rezonanțe II
Simpozion de muzicologie
Tema: ,,Identitate și contextualitate în muzica românească contemporană”
În deschidere: Conferință susținută de acad. prof. univ. dr. Cornel Țăranu
Moderatori:
Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
Program
Lector. univ. dr. Diana Beatrice Andron
Vitralii muzicale. Ipostaze ale imaginarului sonor în viziuni comparate
Drd. Natalia Chiciuc, Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice, Chișinău,
Republica Moldova
Compozitorul Gheorghe Neaga în cercetările științifice ale muzicologului Vladimir
Axionov
Lector univ. dr. Luminița Ciobanu, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Viola în creația românească de cameră din secolul al XX-lea
Conf. univ. dr. Leonard Dumitriu, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Introspecție în propria creație. Orter Trio și imaginarea formei
Conf. univ. dr. Luminița Duțică, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Sincronism și specificitate în limbajul compozitorilor români din a doua jumătate
a secolului XX
Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Metaforele în sunet ale lui Viorel Munteanu. Ciclul de lieduri Întoarceri la Blaga
Drd. Mihaela Gârlea, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Condiționări stilistice în interpretarea jazzului vocal românesc
Lector univ. dr. Loredana Iațeșen, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Opera Mariana Pineda de Doru Popovici. O comparație posibilă cu spectacolul
Prizonierul de Luigi Dallapiccola
Lector univ. dr. Anca Leahu, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Anton Zeman, compozitor modernist și vizionar. Crestăturile unei schițe biografice
Conf. univ. dr. Roxana Pepelea, Universitatea Transilvania, Brașov
Colindul – sursă unificatoare a creației lui Sabin V. Drăgoi
Prep. univ. drd. Adrian Sîrbu, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
200 de ani de la aplicarea Reformei hrisantice. Contribuțiile aduse de către
centrele cultural-spirituale ale Moldovei
Prof. univ. dr. Laura Vasiliu, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Liviu Dănceanu – Reflectarea muzicii vs. muzica reflecției
Prof. univ. dr. Carmen Chelaru, Universitatea de Arte George Enescu, Iași
Zidiri muzicale ieșene dispărute sau pe cale de dispariție
Concert cameral
Concert cameral
Ansamblul AdHOC
al Academiei de Muzică Gh. Dima Cluj-Napoca
Aurelian Băcan, clarinet
Radu Dunca, vioara I
Diana Man, vioara a II-a
Ovidiu Costea, violă
Renata Demeny, violoncel
Eva Butean, pian
Emil Simion, percuție
cu participarea Trio Axis Mundi
Radu Dunca, vioară
Aurelian Băcan, clarinet
Eva Butean, pian
Dirijor invitat: Cornel Țăranu
Portret de Grup ad Honorem Cornel Țăranu
Cornel Țăranu – Sonata pentru clarinet și percuție (1985)
Soliști: Aurelian Băcan, Emil Simion
Péter Szeghö – Piesă de concert pentru vibrafon (1979)
Solist: Emil Simion
Portret de Grup ad Honorem Magistri Cornel Țăranu
Ciprian Pop – Kandaon
Ionică Pop – Guirlandes en résonance
Dora Cojocaru – Mnemosyne
Tudor Feraru – Con tenerezza
Șerban Marcu – tocCaTa brevissima
Trio Axis Mundi
Cornel Țăranu – Solosonata pentru vioară (2005)
Solistă: Diana Man
Adrian Pop – Țiituri 2 pentru vioară și pian (2014)
Soliști: Rafael Butaru, Eva Butean
Cornel Țăranu – Mozaicuri pentru clarinet și ansamblu (1992)
Solist: Aurelian Băcan
Dirijor: Cornel Țăranu
Concert cameral
Orchestra de cameră a Universității de Arte G. Enescu
Vioara I
Tudor Bolnavu
Sara Stroici
Alexandra Honciuc
Laura Albu
Vioara a II-a
Luca Iuriciuc
Adelina Stanciu
Bogdan Onofrei
Anamaria Trifanov
Viola
Andreea Prisacariu
Ruxandra Trofin
Violoncel
Sebastian Vîrtosu
Alexandra Mihai
Contrabas
Virgil Prisacariu
Adrian Beleca
Soliști
Andrei Enoiu-Pânzariu, pian
Florin Leonte, flaut
Radu Vieru, clarinet
Bogdan Dumitraș, percuție
George Enescu
Preludiu la unison
Ciprian Ion
Concert pentru pian și orchestră de coarde, op. 11
– primă audiție absolută –
Achim Stoia
Divertisment pentru flaut, clarinet și coarde
Spectacol extraordinar de închidere a Festivalului
Orchestra Universității de Arte G. Enescu
Dan Spînu
Musicalul „The One Born From a Tear”
– premieră –
Libretul: adaptare după basmul Făt frumos din lacrimă de Mihai Eminescu
Versificația: Ramona Cojocaru, Dan Spînu, Codin Deboveanu
Dirijor: Bogdan Chiroșcă
Roluri principale:
Alexandru Grosu, tenor
Mihai Popistașu, tenor
Cristina Toșu, soprană
Andra Botez, soprană
Maria Păuleț, mezzosoprană
Alexandru Iosipescu, tenor
Roxana Balcan Apetroaie, mezzosoprană
Roluri secundare:
Andrei Ciobanu, bariton
Alexia Urtoi, voce de copil
Secția ritmică:
Dan Dragomirescu, chitară
Paul Pintilie, pian
Marian Huțanu, sintetizatoare
Dan Spînu, chitară bas
Mihai Tăbârcă, baterie
Concert cameral – Deschiderea festivalului
Cvartetul Ad libitum
Alexandru Tomescu – vioara I
Șerban Mereuță – vioara a II-a
Bogdan Bișoc – violă
Filip Papa – violoncel
Sebastian Androne – Glances of memories (2013)
primă audiție
Pascal Bentoiu – Cvartetul de coarde nr. 2, op. 19 al Consonanțelor (1973)
George Enescu – Cvartetul de coarde op. 22 nr. 2 (1952)
Un ansamblu cu experiență artistică de peste două decenii și jumătate, cu prestigiul internațional dobândit prin mii de ore de repetiții, prin înregistrări, concerte memorabile și mai ales prin cele mai importante premii internaționale pentru cvartet – Marele Premiu pentru interpretare, Premiul Presei și Premiul Discului, la ediția din 1997 a Concursului de la Evian (Franța).
Ad libitum este de multă vreme un „bun cultural” al Iașului, iubit și așteptat de pasionații de muzică.
Cvartetul de coarde Ad libitum a fost fondat în anul 1988, la Universitatea de Arte George Enescu din Iași. Membrii fondatori: Adrian Berescu (vioara I), Șerban Mereuță (vioara II), Bogdan Bișoc (violă), Filip Papa (violoncel).
După ce a beneficiat de îndrumarea profesorului Bujor Prelipcean, iar mai apoi din partea unor cvartete de renume precum Fine Arts, Juilliard sau Amadeus, Cvartetul Ad libitum a câștigat în 1997 Marele Premiu, Premiul Presei și Premiul mecenatului muzical la Concursul de la Evian, considerat cea mai importantă competiție de gen din lume. Au urmat și alte succese notabile, între care trebuie amintit Premiul I la Concursul Max Reger din Germania.
Ad libitum întreprinde turnee în Europa fiind invitat de prestigioase festivaluri cm ar fi: Printemps des Arts (Monte Carlo), Orlando Festival (Olanda), Luberon (Franta), Bensheim (Germania), Gstaad (Elvetia), Maribor (Slovenia), Delft Festival (Olanda), etc. De asemenea a concertat în celebre săli de concert ca: Musée D’Orsay și Cortot (Paris), Diligentia (Haga), De Doelen (Rotterdam), Konzerthaus (Berlin), Concertgebouw (Amsterdam), Kaisersaal (Frankfurt), Beethoven Haus (Bonn), Temppeliaukion (Helsinki), Ateneul Român (București), Filarmonica Moldova (Iași), etc.
Cvartetul Ad libitum a realizat înregistrări radio și TV la: TVR Iași, TV România, Radio France, Hesischen Rundfunk, Sudwest-Rundfunk, TV VARA-Amsterdam.
Începând din aprilie 2008, Ad Libitum este numit cvartet de stat al Filarmonicii Moldova din Iași, drept recunoaștere a activității desfășurate pe mari scene ale lumii.
Din septembrie 2011, Alexandru Tomescu devine prim-violonist al cvartetului de coarde Ad Libitum.
Concert coral religis
Corul academic Gavriil Musicescu
dirijor Doru Morariu
G. Musicescu – Concertul nr. 2 – Înnoiește-te, Noule Ierusalime
Gh. Dima – De frumsețea fecioriei Tale
Ed. Wachmann – Te Deum – Mântuiește Doamne
N. Oancea – O, Doamne către Tine
S. Drăgoi – Liturghia Solemnă – Amin. Pre Tine Te lăudăm
A. Stoia – Liturghia modală – Sfânt, Domnul Savaot
P. Constantinescu – Liturghia psaltică – Ca pre Împăratul
D. Buciu – Jubilație
C. Morariu – Rugăciune la aprinderea candelei
C.P. Basacopol – Inima mea s-a turburat (Psalm 54)
– Binecuvântează suflete pe Domnul (Psalm 102)
S. Păutza – Rugăciune
– Tatăl nostru
G. Musicescu – Concertul nr. 1 – Cine, cine
În primavara anului 1953 se produce un eveniment ce va deschide noi și fericite perspective de dezvoltare artistică a Filarmonicii „Moldova”: înființarea Corului „Gavriil Musicescu”. Ansamblul coral ieșean, creat prin eforturile profesorului George Pascu și ale directorului de atunci al Filarmonicii – compozitorul Achim Stoia – este unul din primele ansambluri de acest fel din România. În anul 1958, Ion Pavalache i-a urmat profesorului George Pascu la conducerea corului, desfășurând în această calitate o activitate bogată și diversă, de peste 3 decenii.
Din noiembrie 1990, conducerea corului este preluată de dirijorul Doru Morariu, care va dovedi nu numai calități artistice, ci și merite organizatorice incontestabile.
Cei peste 60 de ani de activitate plasează acest ansamblu de referință printre cele mai prestigioase formații corale academice românești, atât prin repertoriul susținut – de la marile opusuri vocal-simfonice, la capodoperele a cappella – cât și prin calitățile sale specifice – omogenitate, precizie a intonației, rafinament, expresivitate.
„Seniorii artelor ieșene”
Sărbătorirea muzicologilor Profesor univ. dr. Mihail Cozmei și Preot Conferențiar univ. dr. Florin Bucescu
Eveniment organizat în colaborare cu Uniunea Compozitorilor și Muzicologilor din România Filiala Iași
și Primăria Municipiului Iași
Invitați:
Profesor univ. dr. Gabriela Ocneanu
Profesor univ. Liliana Gherman
Un dar muzical: Cvartetul Voces
Concert de muzică tradițională
Ansamblul Trei Parale
Florin Iordan: cobză, cimpoi, tambură
Daniel-Mircea Pop: voce, fluiere, percuție
Mihai Balabaș: vioară
Beatrice Iordan: cobză
Ștefan George Kudor: percuție (bendir, dairea, tobă)
Cântecul lui Barbu Lăutaru (folclor, Alexandri/Flechtenmacher)
Două dansuri muntenești (Francois Rujițchi, Musique Orientale, 1837 Nr. 31 si 32)
Cântec de lume (Codex Moldavus)
Amărâtă turturică (Anton Pann)
Trei dansuri moldovenești (Codex Moldavus Nr. 1821, Nr. 10, 5, 3)
Până când nu te iubeam (Anton Pann-Spitalul Amorului)
Decât ruda și vecinu (Anton Pann – Spitalul Amorului)
Grele chinuri m-a cuprins, Aolică ce văzui (Gheorghe Ucenescu)
Ah! A mea iubită floare (Gheorghe Ucenescu)
De când s-a dus neica-n cale (Anton Pann – Spitalul Amorului)
Bate-o Sfântu de lupoaie (Anton Pann – Spitalul Amorului)
Hora boierească a lui Nemțeanu de la Săveni (folclor)
Două hore de la Săveni (folclor)
Geamparaua de la Dăeni (folclor)
Hora șapte scări (folclor)
Arză-l focu dascăl (Anton Pann – Spitalul Amorului)
Trei parale este un grup bucureștean a cărui activitate de reînviere a muzicii românești tradiționale a început în anul 2003. Ansamblul face uz de o documentare minuțioasă în domeniul culturii muzicale tradiționale, un rol important având Florin Iordan, etnomuzicolog la Muzeului Țăranului Român din București, coordonator al formației și interpret la numeroase instrumente tradiționale – în concertul de astăzi va cânta la cobză, cimpoi și tambură. Îi stau alături: Daniel Pop – solist vocal și interpert la fluiere și percuție, muzician cu o bogată experiență în interpretarea muzicilor vechi, Mihai Balabaș – violonist cu o solidă pregătire academică, Beatrice Iordan – interpretă din cobză, de asemenea contrabasistul și percuționistul Ștefan George Kudor.
Deși este implicat în mai multe proiecte muzicale, grupul Trei parale a devenit cunoscut publicul din țară dar și din străinătate prin strădaniile sale din ultimi zece ani, de reconstituire a muzicilor urbane de sec. 19, din Moldova și Muntenia. Consultând atât transcripții de epocă și mărturii muzicale din secolul 20, membrii grupului au încercat să pună în lumină un univers muzical deosebit de savuros, dar destul de puțin cunoscut. În timp, programul, stilul de interpretare și componența instrumentală au fost în mod continuu revizuite, iar proiectul a câștigat mereu în consistență și acuratețe.
Rezultatele n-au întârziat să apară. Muzica grupului a figurat pe coloana sonoră a două filme românești de epocă: Chira Chiralina (regia Dan Pița, 2012) și mai recentul și premiatul Aferim! (regia Radu Jude, 2016). Toate piesele incluse în acest din urmă film fac parte din programul serii: Două dansuri muntenești, Ah! A mea iubită floare, Bate-o Sfântu de lupoaie și Arză-l focu dascăl.
Ora 11 – Gala Concursului de Compoziție Al. Zirra
Coordonator: conferențiar univ. dr. Ciprian Ion
Premiul I
Florin Gorgos (Iași) – Iffy Phase
Soliști:
Andreea Mădălina Zota, flaut
Bogdan Constantin, saxofon
Teofana Lența, vibrafon
Brîndușa Tudor, pian
Premiul II
Paul Pintilie (Iasi) – Improvizatii prin vitraliu
Soliști:
Irina Suceveanu, flaut
Gina Munteanu, clarinet
Max Kutas, saxofon
Mihai Tabarca, percuție
Premiul III
Sebastian Tuna (Cluj Napoca) – Treffen in Fantasyland
Soliști:
Carina Coste, flaut
Patricia Harasemiuc, vioară
Antoniu Vîntur, vibrafon
Luca Pulbere, pian
Ora 12 – Recital de lieduri
Program Viorel Munteanu:
Întoarceri la Blaga, Șapte lieduri pentru soprană și pian
Ecouri din transposibil, Patru lieduri pentru soprană, flaut și pian, pe versuri de George Popa
Soliști:
Mihaela Grăjdeanu, soprană
Doina Grigore, pian
Dorel Baicu, flaut
Vasile Spătărelu
Prețioasele ridicole
comedie muzicală
libretul: Dimitrie Tăbăcaru și Anda Tăbăcaru-Hogea, după piesa omonimă de Molière
Conducerea muzicală Consuela Radu-Țaga
Distribuția
Magdelon – Daniela Goria
Cathos – Maria Păuleț
Gorgibus – Ionuț Copăcel
Mascaril – Gheorghe Șapcă
Jodelet – Paul Celmare
La Grange – Mihai Ciucălău
Du Croisy – Bogdan Avram
Marotta – Diana Vornicu
Orchestra Filarmonicii Moldova Iași
Cor de fete – studente de la specializarea Canto, anii I-III
Pregătirea muzicală – Raluca Amariei
Regia – Anda Tăbăcaru-Hogea (Universitatea Națională de Muzică București)
Asistent regie – Eduard Sveatchevici (Opera Națională Română Iași)
Scenografie: Elena Șoltuz, Monica Pop, Tiberiu Pop
Producător – Romeo Cozma
Musicologia mirabilis
Simpozion studențesc de muzicologie
Coordonatori
conferențiar univ. dr. Loredana Iațeșen
lector univ. dr. Diana Beatrice Andron
Participanți, studenți de la
Universitatea Națională de Muzică București
Academia de Muzică „Gheorghe Dima” Cluj-Napoca
Universitatea Națională de Arte „George Enescu” Iași
Orchestra Universității de Arte G. Enescu
Dirijor Bogdan Chiroșcă
Soliste Cristina Simionescu, Maria Macsim Nicoară
Ciprian Ion – Bocet pentru orchestră op. 10 (primă audiție)
Bogdan Chiroșcă – Trei lieduri pentru soprană și orchestră de coarde (primă audiție)
Leonard Dumitriu – Ars Poetica, ciclu de lieduri pentru mezzo-soprană și orchestră (primă audiție)
George Enescu – Suita nr. 1 pentru orchestră (fragmente)
Concert simfonic extraordinar
Închiderea Festivalului
Orchestra Filarmonicii Moldova
Dirijor Horia Andreescu
Solist Dragoș Mânza, vioară (Germania)
George Enescu
Rapsodia Română nr. 2
Caprice Roumain pentru vioară și orchestră (orchestrație de Cornel Țăranu)
Balada pentru vioară și orchestră
Suita nr. 2 pentru orchestră în do major, op. 20
Rapsodia Română nr. 1